SENSATION

Detalji

Datum: 21.12.2010.
Vreme: 16:31
Mesto:
Organizator:

Podeli
Oznake
SENSATION

Poznato je da se Sensation organizuje jednom godišnje u odabranim svetskim metropolama i da se svaki put predstavlja različitom temom. Svaka tema je potpuno novi doživljaj i neponovljivo iskustvo. Posetioci beogradskog Sensation-a imaće čast da uživaju u najspektakularnijoj i najskupljoj Sensation temi koja  nosi naziv The Ocean of White i koja svojim, do sada neviđenim audio-vizuelnim efektima vodi posetioce do dubina "belog okeana". Kapije Beogradske Arene otvaraju se 21. maja u  21,  a zatvaraju 22.maja u 7 časova.

Sensation je najspektakularniji muzičko-scenski fenomen u svetu. Nastao je 2000. godine u Amsterdamu i od tada ga je, u 17 zemalja sveta,  posetilo više od milion ljudi.  Inovativna, najsavremenija  scenska audio i video tehnika, laseri, vatromet, akrobacije, živi performansi i jedinstvena dekoracija, samo su deo ovog osmočasovnog događaja. Najčuvenija svetska DJ imena današnjice kao što su Tiësto, Sven Vath, Armin van Buuren, Carl Cox, David Guetta, Richie Hawtin, Axwell, Fedde le Grand, Steve Angelo, Sebastian Ingrosso, Erick Morillo i drugi, svoje nastupe na Sensation-u okarakterisali su kao najznačajniji momenat u svojoj karijeri. Ipak, najupečatljiviji deo Sensation-a predstavljaju posetioci - svi do jednog obučeni u belo, te noći postaju kao jedan. Zato se Sensation neretko naziva i najvećom žurkom u belom na svetu, koji ujedinjuje ljude kroz muziku i dobar provod.

Line up beogradskog Sensation-a zasigurno će biti zapamćen kao jedan od najekskluzivnijih do sada, čime će prevazići očekivanja mnogih obožavatelja vrhunske klubske muzike. Ostali izvođači biće najavljivani sukcesivno, tokom trajanja kampanje.

U prodaju će biti pušteno ukupno 17,500 karata od čega 15,500 regularnih i 2000 VIP Deluxe i VIP Gold Deluxe. Vlasnici regularnih karata imaće pristup svim delovima Beogradske Arene osim VIP Delux i VIP Gold Delux. Posetioci sa VIP Deluxe i VIP Gold Deluxe ulaznicama imaće jedinstvenu priliku da beogradski Sensation osete na potpuno jedinstven način, koji podrazumeva privatni prostor sa najboljim pogledom na scenu, zaseban ulaz i osoblje, ekskluzivni izbor hrane i pića, kao i mnoga druge pogodnosti. Od svake prodate karte 0.50 EUR sa uplaćuje dance4life fondaciji.

Online prodaja karata je ISKLJUČIVO putem sajta http://www.sensation.com/

Od početka februara 2011. godine, kada se očekuje i predstavljanje ostalih izvođača, karte će se moći kupiti i u prodajnim mestima Telenora širom Srbije.

Praksa je u svetu da organizaciju Sensation-a podržava tim partnera koji i omogućavaju njegovu realizaciju. Partnerski tim beogradskog Sensation-a predvodi kompanija Telenor kao presenting partner, a podršku pružaju i čuveni svetski brendovi Heineken, Nivea, Red Bull, Grand Casino Beograd kao i nekolicina onih koji će biti prepoznati tokom kampanje i samog događaja. Organizator beogradskog Sensation-a je kompanija INSOMNIA GLOBAL S.E.E, koja će u narednim godinama, kao regionalni predstavnik holandske kompanije i globalnog promoter-a INSOMNIA GLOBAL B.V. pored Sensation-a, predstaviti i nekoliko novih vrhunskih muzičko-scenskih koncepata u Srbiji i regionu.

Za kompletnu izvršnu produkciju i ogranizaciju samog spektakla zadužena je kompanija ID&T, vlasnik I globalni producent Sensation-a, koja se stara o tome da ukupan utisak uvek bude na najvišem nivou. ID&T je jedna od najvećih i najuspešnijih kompanija u industriji zabave u Evropi, nastala početkom 90-tih u Holandiji. Tokom godina postala je globalni trend setter kada je u pitanju produkcija najvećih muzičko scenskih događaja dance muzike. Preko milion ljudi do sada je posetilo neke od muzičkih događaja u produkciji kompanije ID&T: Trance Energy, Mystery Land, Qlimax, Defqon.1, i naravno Sensation.

Za promociju i marketinšku komunikaciju beogradskog Sensation-a zadužena je marketinška agencija Strawberry Ideas & Solutions iz Beograda, koja je ujedno i regionalni partner kompanije INSOMNIA GLOBAL S.E.E.

Top