Vesti | 11.05.2015.
U cilju poboljšanja i obogaćenja usluge za svoje posetioce, Kombank Arena proširuje svoju ugostiteljsku ponudu.Od maja meseca, na svim događajima u Kombank Areni u “Food cornerima” na ulaznom nivou, asortiman ponude biće proširen za fina peciva i slatke poslastice. Posetioci će moći da se okupe u ambijentu arene satima pre koncerta i da koriste nove usluge, koje obuhvataju stolove i šankove u holu, kao i mesta za uživanje u kafi. Naravno, brojne vrste pića i grickalice ostaju deo stalnog asortimana.
Od osnivanje 2006. godine do danas, Arena konstantno usavršava i podiže nivo sadržaja i kvaliteta zbog čega je stasala u lidera na ovim prostorima u organizaciji i promociji velikih događaja iz oblasti sporta, muzike i porodične zabave. Pored dovođenja najeminentnijih imena iz sveta zabave, Kombank Arena aktivno ulaže i u poboljšanje uslova kako bi se posetiocima pružio što prijatniji doživljaj. Do sada su urađeni obilni radovi na sanaciji platoa i stepeništa, urađena je zamena oštećenih sedišta a u planu je i sanacija male sale. Takođe, u okviru Arene aktivno funkcioniše Fitness centar sa različitim sportsko-zdravstvenim programima namenjenim građanstvu.
Njeni zidovi ugostili su brojna sportska takmičenja kao što su Univerzijada, Evropska olimpijada mladih (EYOF), Davis i Fed Cup, svetsko prvenstvo u karateu, evropska prvenstva u džudou, rukometu i stonom tenisu, finale svetskog kupa u odbojci, utakmice KK Partizan i Crvena Zvezda u Evroligi i dr. Bijonse, Plasido Domingo, Monserat Kabalje, Hulio Iglesijas, Erik Klepton, Elton Džon, Džo Koker, Leni Kravic, Rijana, Sting, Šakira i ostale velike svetske ali i domaće zvezde nastupale su pod njenim svodovima a neki su se i više puta vraćali pamteći atmosferu i srdačnost naše publike. Svetske produkcije obično iz naše Arene izlaze sa puno reči hvale za profesionalnost i uslugu koja im se pružena u Areni. Dokaz tome je i nedavno priznanje menadžera Evrolige gde je naša Arena proglašena za jednu od tri najbolje.
Do sada je kroz Arenu prošlo blizu 5 miliona posetilaca, održano je blizu 400 događaja najrazličitijeg sadržaja zbog čega je Kombank Arena izrasla u lidera u regionu a Srbija je dobila objekat koji je postao novi simbol glavnog grada i njegov zaštitni znak.