Вести | 12.10.2017.
Насловно спонзорство Београдске арене биће додељено Атлантик групи, након што су у процесу избора Град Београд и Арена Београд д.о.о донели одлуку да је та понуда најповољнија.
У наредних 15 дана Арена Београд ће закључити уговор о насловном спонзорству, којим ће се детаљније регулисати права и обавезе спонзора и Арене.
Наредних пет година Београдска арена носиће назив Штарк арена.
– Београдска арена ће носити назив по познатом домаћем бренду, и то нам је веома важно. У овом објекту одржане су велике привредне, политичке, забавне и културне манифестације и од великог је значаја за Град Београд. Мало градова у овом делу Европе може да се похвали оваквим здањем. На нама је да континуирано организујемо што већи број манифестација и догађаја, како би она пословала што боље и била још боље позиционирана. Арену очекују велике инвестиције следеће године, а улагаћемо у најсавременију опрему која ће бити спремна до Фајнал фора у мају. Овај објекат ће имати медијску коцку, ново озвучење, ново лед осветљење – рекао је градоначелник Београда Синиша Мали.
Потпредседник Атлантик групе Невен Вранковић рекао је да је Штарк симбол пажње, бриге и пријатељства.
– Атлантик група изузетно је задовољна исходом конкурса за главног спонзора Београдске арене. Брендови које Атлантик окупља у свом портфолију имају дугу традицију квалитета, а најдубље корене је пустио Штарк – симбол пажње, бриге и пријатељства које представља и препознатљиви симбол Штарковог срца. Исте ове вредности ћемо промовисати и у нашем партнерском пројекту Штарк арени – рекао је потпредседник Атлантик групе Невен Вранковић.
Комисија за спровођење јавног позива за избор насловног спонзора објавила је у јуну јавни позив на који су могла да се јаве домаћа и страна правна лица. Сва права која стиче спонзор, по основу спонзорског уговора, ограничена су на период од пет година од дана прецизираног уговором о спонзорству.