ПАРТНЕРСТВО АТЛАНТИК ГРУПЕ И ШТАРК АРЕНЕ  У НАРЕДНИХ 5 ГОДИНА

 

Један од симбола Београда и Србије, највећа дворана у региону, од 2018. године зове се ШТАРК АРЕНА.  Насловни партнер арене у наредних 5 година је Атлантик Група, регионални лидер који окупља брендове са дугом традицијом квалитета међу којима предњачи управо Штарк.
 
Директор Штарк Арене, Ђорђе Милутиновић, је приликом свечаног обележавања почетка партнерства изјавио да ће арена са поносом носити ново име и најавио бројне велике догађаје из области музике, спорта и породичне забаве, као и многа унапређења која очекују Штарк Арену до краја текуће године.
 
Директор Атлантик Групе за Србију, Владимир Чупић, рекао је да верује у одличну сарадњу и пожелео многе успешне пројекте којима ће Штарк Арена бити домаћин, сада у потпуно новом, али препознатљивом брендингу Штарковог срца, као симбол пажње, бриге и пријатељства, истих вредности које ћемо промовисати и у нашем партнерском пројекту - Штарк Арени.
 
Приликом свечаног обележавања партнерства, представљен је званичан лого и нови спољашњи и унутрашњи изглед Штарк Арене, која ће у бојама новог спонзора наставити да буде један од најпрепознатљивијих обележја Београда.
 
 
О Штарк Арени:
• Најсавременија вишенаменска дворана за спорт, културу, забаву, изложбе, сајмове, конгресе и друге манифестације.
• Објекат са најмодернијом технологијом, универзалне употребе
• Просечна годишња посета преко пола милиона људи
• ШТАРК АРЕНУ чини комплекс који се састоји од: велике дворане, мале дворане (Мала Арена) и паркинга
• Површина објекта 48,000 м2
• Број посетилаца: од најмањих капацитета за 1,500 људи до 20,000 људи
• Први догађај који је одржан био је предолимпијски кошаркашки турнир Дијамантска лопта 2004. године
• Као успомена на први догађај одржан у арени постављена је Дијамантска кошаркашка лопта на северном платоу, споменик чији је аутор Миодраг Живковић, а најнижа тачка споменика налази се на висини од преко 3,5 м
• Арена активно ради од 2016. године, од када је била домаћин највећим међународним такмичењима, великим светским звездама и бројним значајним манифестацијама
• Чланица Европске асоцијацје арена (ЕАА)
 
 
 
 
О Атлантик Групи:
Атлантик Група се истиче као један од водећих прехрамбених произвођача у југоисточној Европи, са 17 производних  погона у Хрватској, Словенији, БиХ, Србији и Македонији и етаблираним регионалним брендовима као што су – Гранд кафа и Баркафè, Кокта, Донат Мг, Цедевита, Штарк са широким портфолиом  брендова из сегмента слатко и слано – Смоки,  Цхипсос, Најлепше жеље и Бананица, као и брендовима Аргета и Бакина тајна. Осим тога, Атлантик Група је власник и водећег европског бренда у сегменту спортске прехране – Мултипауер  и има снажну присутност на тржишту Русије и ЗНД-а са портфолиом дечје хране под брендом Беби.
Са властитом дистрибутивном мрежом широм региона и 17 дистрибутивних центара,  Атлантик Група је водећи дистрибутер робе широке потрошње у ЈИ Еуропи, где осим сопствених брендова, дистрибуира низ производа реномираних спољних партнера.

[gallery size="medium" ids="4698, 4699, 4700, 4701, 4702"

 
Top